§1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.smarttowel.pl prowadzony jest przez firmę:
Texpol Sp. z o.o., ul. Polna 4, 95-081 Dłutów, NIP: 769-10-07-154, REGON: 590377271 nr KRS: 000010214, siedziba firmy:
Borkowice 26, 95-081 Dłutów, adres poczty elektronicznej: biuro@texpol.net.pl, numer telefonu: (44) 634-05-78, (opłata jak za
połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora) – zwanego dalej „Przedsiębiorcą” lub „Sprzedawcą”. Sprzedawca
oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług, a każda transakcja będzie potwierdzona wystawieniem paragonu
fiskalnego lub faktury VAT. - Sprzedawca prowadzi punkt odbioru osobistego w lokalu znajdującym się w Borkowice 26, 95-081 Dłutów.
- Sprzedawca oświadcza, że towary oferowane przez niego w sprzedaży są pozbawione wad prawnych i fizycznych i
jako takie zostaną dostarczone do Klienta. W przypadku istnienia wad fizycznych pojedynczych produktów (np. uszkodzone
opakowanie) są one dokładnie opisane w karcie tychże produktów. - Jeśli towar sprzedawany przez Sprzedawcę jest objęty jakąkolwiek dodatkową gwarancją, wykraczającą poza
uprawnienia z tytułu rękojmi wskazane w ustawie, wówczas stosowna informacja umieszczona jest w karcie produktu.
§2
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu są przetwarzane przez Sprzedawcę.
- Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie:
- w celu realizacji umowy – mogą być wówczas przekazane osobie trzeciej, jako podwykonawcy, który realizuje umowę
w imieniu Sprzedawcy. - Jeśli klient wyrazi na to oddzielną i jednoznaczną zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz
promocjach oferowanych przez Texpol, a w szczególności przez sklep bamboo-line.pl, brak zgody na przetwarzanie danych w
tym celu nie wpływa w żaden sposób na realizację zamówienia. - Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać
Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej
transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia. - Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania – na stronie www.smarttowel.pl “Moje konto”.
Klient po zarejestrowaniu ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone dane osobowe są przechowywane i
zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
§3
Ceny
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są kwotami brutto
uwzględniającymi należny podatek VAT.
§4
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymają na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji
zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że podjęty zostanie kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów
realizacji zamówienia. - Towar zamówiony w sklepie internetowym można odebrać osobiście bądź za pośrednictwem przewoźnika DPD
Polska Sp. z o.o.. Wybór spedytora przez zamawiającego następuje podczas składania zamówienia. Koszty dostawy
ponoszone są przez Klienta i zależą od wybranej formy dostawy:
- Przesyłka kurierska DPD – 14,00 PLN.
- W przypadku wyboru dostawy z formą płatności za pobraniem, koszt dostawy jest powiększany o 5,00 PLN.
- W przypadku wyboru odbioru osobistego, Kupujący zobowiązany jest odebrać towar swoim staraniem i na swój koszt.
Zakupiony produkt jest dostępny do odbioru w momencie zmiany statusu zamówienia na “gotowe do odbioru”.
Na czas od złożenia zamówienia do otrzymania przesyłki składa się:
1. Czas realizacji zamówienia (od złożenia zamówienia przez klienta do nadania mu statusu wysłane) – na stronie
internetowej bamboo-line.pl, przy każdym produkcie podana jest informacja o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.
2. Czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia – w większości przypadków nie będzie dłuższy niż 2 dni
robocze, lub w wybranych przypadkach do 14 dni, podyktowanych produkcją akcesoriów SMART TOWEL.
3. Wraz z towarem wydawany jest paragon lub na życzenie faktura VAT potwierdzające dokonanie zakupu wraz z
informacją o możliwości odstąpienia od zawartej umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
4. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia
ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia
odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, Sprzedawca zaleca sporządzić protokół szkodowy,
choć nie uzależnia od tego rozpatrzenia reklamacji.
5. Dostawa realizowana jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
§5
Sposoby płatności za towar prezentowany na stronie smarttowel.pl
- Możliwe formy płatności za towar przed wydaniem towaru klientowi:
Szybka, zautomatyzowana płatność dokonywana za pośrednictwem zaufanej platformy PayU.
Tradycyjny przelew na rachunek bankowy Przedsiębiorcy o numerze 11 1140 1108 0000 5915 1400 1002. W celu
przyspieszenia identyfikacji płatności zalecane jest w tytule przelewu podanie numeru zamówienia oraz imienia i nazwiska
kupującego. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedawcy –
nie są wymagane potwierdzenia przelewów. - Możliwe formy płatności za towar w momencie jego odbioru:
Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem firmy przewozowej. Gotówką lub kartą
płatniczą/kredytową do rąk Sprzedawcy, w przypadku wyboru odbioru osobistego. Sprzedawca może ustalić z klientem inne,
szczególne warunki i formy płatności.
§6
Odstąpienie od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez
podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może również zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres sklep@smarttowel.pl Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Ustawy o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. - W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu
odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. - Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy do wysokości
kosztów, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na konto bankowe wskazane przez Klienta. Jeśli Klient zwraca
jedynie część zakupionych produktów wówczas otrzymuje zwrot płatności za te produkty oraz zwrot kosztów przesyłki
proporcjonalnie do wartości całego zamówienia. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§7
Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego.
- W razie jakichkolwiek niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku
elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail sklep@smarttowel.pl , podając dane niezbędne do identyfikacji
zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem. - Reklamacja może być również złożona pod nr tel. (44) 634-05-78.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a brakujące elementy zostaną dosłane klientowi.
Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni. - W przypadku konieczności zwrotu produktu, Klient odsyła produkt do sklepu paczką pocztową priorytetową, a Sprzedawca zwraca pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami dostawy oraz koszt przesyłki zwrotnej reklamowanego towaru. Możliwe jest ustalenie innej dogodnej dla Klienta formy zwrotu towaru.
- W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.
§8
Postanowienia końcowe
- Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.smarttowel.pl Zastrzegamy sobie
możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu, jednak do umów
zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta. - Regulamin Sklepu Internetowego w żaden sposób nie ogranicza praw klientów wynikających z przepisów
obowiązującego prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść Klienta. W przypadku niezgodności
postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. - W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru
ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży
mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie
Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację
§9
Informacje dodatkowe dotyczące prawa odstąpienia od umowy
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy
lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Texpol Sp. z o.o., ul. Polna 4, 95-
081 Dłutów, NIP: 769-10-07-154, siedziba firmy: Borkowice 26, 95-081 Dłutów, adres poczty elektronicznej: biuro@texpol.net.pl,
numer telefonu: (44)634-05-78 o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo
wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). - Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo
również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą
elektroniczną na nasz adres e-mail . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie
potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). - W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia
innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14
dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu
płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji,
chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie, np. przelewem na konto bankowe; w każdym przypadku nie
poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. - Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. - Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym
poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed
upływem terminu 14 dni. - Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.